Nu var det länge sen..

Ja julen är ju till för att umgås. Så det har varit en del sånt! Så har inte tagit mig tid till att skriva något.
Jag har iaf haft en bra jul med familjen. Fått fina paket, ätit god mat, ätit godis och spelat spel! :)


Nu är det inte så länge kvar tills vi åker. Har nog inte riktigt förstått det ännu tror jag. Känns ännu som det är ett långt tag kvar. Fick en Lonely Planet bok. (Backpacker-guide typ) Som är för Asien. Så den kommer verkligen komma väl till pass. Den är på engelska, men det får jag bara lära mig! :)

Imorgon blir en sväng på stan med syster o kolla om det finns något klokt kvar på mellandagsrean eller om allt är slut.


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0